کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلاب هاوس اندرویدی بیش از 1 میلیون بار دانلود شد

به گزارش سافت گذر، تنها چند روز پس از عرضه جهانی نسخه اندرویدی کلاب هاوس، این شبکه اجتماعی بیش از 1 میلیون بار دانلود شد. نسخه بتا این اپلیکیشن برای نخستین بار در تاریخ 10 می منتشر گردید ولی تنها کاربران ساکن ایالات متحده می توانستند آن را دریافت کنند.

کلاب هاوس Clubhouse شبکه اجتماعی

کلاب هاوس برای نخستین بار در مارس 2020 در قالب یک شبکه اجتماعی که کاربران باید دیگران را برای حضور دعوت می کردند، برای iOS عرضه شد. گروه هایی که در این برنامه تشکیل می شوند تا 5000 عضو خواهند داشت و اعضا به صورت صوتی با هم صحبت خواهند کرد. این نرم افزار اما، به سرعت به محبوبیت دست یافت و توانست در کمتر از یک سال 10 میلیون کاربر جذب کند که از جمله آنها می توانیم به ایلان ماسک، مارک زاکربرگ و . . . اشاره کنیم.

علی رغم محبوبیتی که کلاب هاوس دارد، افراد می بایست برای اینکه به این شبکه بپیوندند، از دیگران دعوت کنند. آن طور که شرکت سازنده می گوید، با این روش راحت تر می تواند تعداد کاربران را مدیریت نماید و اپلیکیشن را بهبود بخشد و از مخاطبان خود حمایت کند.

موفقیت کلاب هاوس در حالی با رشد فزاینده روبه رو شده که رقبای زیادی برای او به وجود آمده اند. برای مثال، فیسبوک در حال ساخت پلتفرم گفتگوی صوتی خودش است حال آنکه اینستاگرام هم اکنون Live Rooms دارد. در دسامبر پارسال هم توییتر به نسخه iOS خود قابلیت Spaces را افزود و در ماه مارس آن را به ورژن اندرویدی آورد. سایر شرکت ها مانند دیسکورد، اسلک و Reddit نیز ویژگی مشابهی را معرفی کرده اند.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49065 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/04 تعداد مشاهده: 1785
سافت گذر